درباره فیزیوتراپی اعجاز


ایثارگری از جنس امید


مدیریت مجموعه فیزیوتراپیست خسرو حبیب الهی فرزند جانباز شهید پرویز حبیب الهی کار خود را در زمینه فیزیوتراپی از سال ۱۳۸۰ آغاز و در سال ۱۳۸۴ با تاسیس فیزیوتراپی (اعجاز) خدمات پزشکی را به هموطنان و خانواده محترم شهدا شروع کرد.

به تدریج پس ازگذشت ۱۵ سال با توسعه علوم پزشکی و پیشرفت تکنولوژی وی نه تنها علوم پزشکی خود بلکه تجهیزات فیزیوتراپی خود را مطابق با پیشرفته ترین استانداردهای جهانی بروز رسانید


بیمه های درمانی

طرف قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی، نیرو های مسلح، خدمات درمانی، بیمه دی ، بیمه ایران، بیمه شهرداری وتمامی بانک ها. بیمه های پایه مانند بیمه تامین اجتماعی فقط فیزیوتراپی ساده را تقبل می کند و سایر خدمات مستقل فیزیوتراپی مانند لیزر کم توان و پر توان، مگنت، شاک ویو و سایر خدمات را تحت پوشش قرار نمی دهد اما بیمه های تکمیلی اکثر خدمات فیزیوتراپی را با قوانین خاص تقبل می کنند.


حرفه ای ترین تیم پزشکی


به دلیل عدم دسترسی ساکنین فاز دو اکباتان به یک مرکز پزشکی تخصصی و به سبب نیاز منطقه ، فیزیوتراپیست خسرو حبیب الهی در سال ۱۳۹۹ ساختمان پزشکان اعجاز یکی از مراکز نمونه در غرب تهران را با رشته های پزشکی ارتوپدی طب فیزیکی و توانبخشی متخصص اطفال متخصص بیماری های عفونی روانشناسی و داروخانه تاسیس نمود.


تیم پزشکان ما

با ما در ارتباط باشید

راه های تماس با ما

کلیک کنید